הפרסום באתרים גדולים כמו מאקו, וויינט או מעריב אונליין הוא חלום עבור לא מעט עסקים ונותני שירותים שרוצים לקבל חשיפה גדולה ברגע אחד.
אם עד כה כדי לעשות זאת היינו צריכים לפנות לעיתונאים, להתחנף, לבקש טובות ולמצוא פרוטקציות בתעשייה, היום אפשר להיכנס בדיוק למקומות האלו בלי כל הדרך הארוכה הזו. פלטפורמות שיווק בתוכן כמו אאוטבריין או אחותה הקטנה טאבולה, מאפשרות לעשות בדיוק את זה.
אז מהם היתרונות הגדולים של כתיבת תוכן ופרסום באאוטבריין
הזדמנות לחשיפה מול אלפי אנשים
בניגוד לבלוג מקצועי או אישי או לאתר העסק, בו כדאי לפרסם מאמרים לקידום אורגני, פרסום באאוטבריין נועד לחשיפה גדולה לקהל שלכם. הטראפיק לאתר ממוצע כולל בדרך כלל כמה מאות כניסות בחודש למאמרים, אבל כשמדובר באאוטבריין החשיפה הרבה יותר משמעותית.
פרסום כתבה במאקו, וויינט או כל פורטל גדול אחר אליו נכנסים בכל יום אלפי אנשים ולעיתים עשרות אלפי אנשים, מאפשרת חשיפה גדולה בטווח זמן קצר ובעלות יחסית מינימלית.
לחבר אנשים למותג דרך עולם התוכן מסביב לעסק
מכיוון שפרסום ישיר לא מותר באאוטבריין, שמפרסמת רק מאמרים שיש בהם ערך לקהל הרחב, זו הזדמנות מצוינת להציג עולם תוכן שנמצא מסביב לעסק ובכך לקרב ולחבר לעסק אנשים שיכירו אותו לראשונה, יתרשמו ויצרו קשר.
חברת תיירות למשל, יכולה לפרסם מאמר על יעד חדש ונחשק ולהציע מדריך עם טיפים, שמשקפים ידע מקצועי וניסיון. סוכן ביטוח יכול להציע מאמר שסוקר את הטרנדים בעולם ההשקעות, נושא שלמרות שלא מתחבר באופן ישיר לביטוח בהחלט מעסיק את הקהל העסקי והפרטי כאחד.
פניות איכותיות מקהל מותאם למותג
בניגוד לפרסום בבלוג האתר לצרכי קידום בגוגל, הרי שפרסום באאוטבריין פועל לפי הגדרת קהל יעד. כתוצאה מכך אפשר לשלוט על החשיפה לאנשים מסוימים ולקבל פניות איכותיות ולידים רלוונטיים מאד.
בעידן שבו העלויות של פרסום ושיווק כל כך גבוהות ופייסבוק הוא כבר לא מה שהיה פעם מבחינת טרגוט קהל היעד, אפשר להגיע להרבה אנשים רלוונטיים בזמן קצר מאד דרך אאוטבריין, וזה נתיב נוסף ומצוין לחשיפה ממוקדת, לצד גוגל או הרשתות החברתיות.
הלקוח מכיר את המוצר באופן כללי – התחלה טובה ליצירת קשר
אאוטבריין היא פלטפורמה שפועלת על תוכן לפי תחומי עניין ופילוח קהל דייקני, כתוצאה מכך אפשר להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים במוצר או בתחום ממנו הוא מגיע.
העובדה הזו חוסכת התעסקות עם פניות לא רלוונטיות, שאלות שלא קשורות למוצר או בזבוז כסף על פרסום לקהל לא ממוקד, שהמוצר לא רלוונטי עבורו.
תחליף מצוין ליחסי ציבור
פעם, לכל חברה גדולה היה מערך יחסי ציבור. היום אאוטבריין יכולה להציע תחליף ליחסי הציבור כשהיא מעלה למעשה תכנים שמהווים קומוניקטים של העסק. זהו עוד ענף שיווקי שמחליף היום את מערך יחסי הציבור של פעם.
כדי להנות מכל היתרונות האלו של אאוטבריין, מומלץ להשקיע בתוכן, לעבוד עם חברה סופר מקצועית שמכירה את הפלטפורמה ולחשוב כמה שיותר מחוץ לקופסה כדי לעניין את הקורא, שיכול בקלות להפוך גם ללקוח.