בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

חברת תג מדיה גרופ מתמחה בבניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים כאחד. כרטיס הביקור שלכם הוא האתר העסקי שלכם בעידן הדיגיטלי. 

האתר העסקי שלכם הוא אבן דרך קריטית בנוגחות של החברה שלכם ברשת. הוא הממלכה שלכם והמקום לספר את הסיפור שעומד מאחורי המותג שלכם, העקרונות ואת הערך המוסף שהוא מעניק. רושם ראשוני הוא כה חשוב לחברות ועסקים באשר הם. 

מדוע כל כך חשוב להשקיע באתר תדימיתי, מכירתי או שיווקי באשר הוא?

אלו עיקרי הדברים מתוך מאמר בנושא שיווק B2B אך תקף גם לחברות שהן B2C: 

 

1)  האתר העסקי שלכם הוא פני החברה שלכם ברשת

האתר של החברה שלכם הוא אבן דרך קריטית בנוכחות של החברה שלכם ברשת. זוהי הממלכה שלכם. זהו המקום לספר את הסיפור העומד מאחורי המותג שלכם, את העקרונות שלו ואת הערך המוסף שהוא מעניק. המקום שבו אתם יכולים להוביל לקוחות אליכם וליצור את הרושם הראשוני הכה חשוב לחברה העוסקת ב B2B .

וכמובן, לא ניתן להתעלם יותר מההתאמה של האתרים למובייל. אז מובייל, מובייל ושוב מובייל! אם האתר אינו מותאם למובייל, אתם עושים שירות רע למוצר שלכם. ישנם חוקרים הצופים כי עד שנת 2020,  1 מתוך 5 מכירות מקורן יהיה בנתונים שנאספו מחיפוש עסקים ושירותים במובייל. יותר ויותר חברות B2B נעות לעבר אפליקציות ואתרים רספונסיביים שיהיו מותאמים למשתמשים בנוחות במסכים הקטנים.

2) התוכן חשוב יותר מתמיד

מה הסיפור של החברה שלכם? מרבית החברות יודעות לספר מה הן עושות אך נכשלות בתחום התוכן הדינאמי הכולל בתוכו יצירת בלוגים, העלאת ויצירת וידאו ואינפוגרפיק. כלים אלו הם חינמיים לרוב לייצור אך דורשות תפעול ותחזוק מבחינת החברה וכן יצירת תוכן איכותי דורשת זמן, מומחיות ויצירתיות. דעו לכם, לקוחות מגיבים הרבה יותר טוב למידע עדכני וחיוני עבורם כאשר הבאים בתור הם המוצרים והשירותים שהחברה שלכם מציעה. התחרות בערוצי השיווק הישיר היא רבה ועל כן שיווק תוכן יכול להיות הגורם המבדיל בין העסק שלך לבין המתחרים שלך. צריך לקחת ברצינות את תחום כתיבת התוכן השיווקי האיכותי שכן זה יגביר את טווח הלקוחות הפוטנציאליים שלך והידע שלהם על התעשייה שלך. ניתן להעסיק עורכי תוכן וסוכניות דיגיטל לשירות החברה שלכם ולמעשה  בסופו של דבר אתם “המומחים בתחומכם” ותוכלו להוסיף הרבה ערך ותוספות לתוכן הנכתב על ידי עורכים אלו.

אנחנו מזמינים אתכם לשוחח איתנו לקבלת הצעת מחיר על בניית אתר עסקי עבורכם. השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.

TAG MEDIA GROUP ממליצה על השירותים הבאים עבור אתרי האינטרנט שלכם-

 

share on