אתר אינטרנט טוב חייב לפעול בשני מישורים, במישור הראשון עליו לעמוד בקריטריונים של קידום אתרים SEO מבחינת מנוע החיפוש של GOOGLE. זאת על מנת ש-GOOGLE יבחר לשווק את אתרכם ויקדם אותו כאתר מהימן ובעל תוכן רלוונטי שיכול לעניין גולשים רבים. במישור השני עליו להתאים לגולש מבחינת: עיצוב: צבעוניות מתאימה, נעימה לעין שמתאימה למוצר ולאתר. מיתוג נכון: קריאטייב מושך ואטרקטיבי שיתפוס את הגולש ויגרום לו להשאר באתר ולהתעניין בו. נוחות ממשק: בנייה נכונה של ממשק מבחינת תיכנות. אתרים שונים דורשים ממשקים שונים ועליהם להיות ידידותיים למשתמש. תוכן רלוונטי: על מנת לא לאבד את הגולשים עליכם לספק את התוכן המתאים כך שהגולשים ירצו להשאר לקרוא את מה שאתם מציעים כמו גם, ירצו לחזור בשנית לאתר על מנת לקרוא עוד ולהתעדכן. ביצוע פעולות נכון של שני המישורים הללו יכול להבטיח לכם אתר אינטרנט טוב, עדכני שמספק לכם תנועה ועניין של הגולשים.
מניפת שיווק
קניית מדיה היא קניה של תנועת גולשים לאתר שלכם באמצעות מודעות פרסום. קניית מדינה ניתן לבצע במגוון פלטפורמות החל ממנועי החיפוש, דרך רשימות תפוצה ורשתות חברתיות. ב- Google למשל ניתן לשלם עבור פרסום בצד האתר או מעל תוצאות החיפוש. כך גם ברשת החברתית Facebook ניתן לשלם עבור פרסומות שיופיעו למשתמשים בעלי נתונים התואמים את קהל היעד שלכם. כך שעל מנת לאפשר חשיפה מקסימלית לאתר שלכם- media buying יכולה לשרת אתכם בצורה טובה ואמינה ולספק כמות תנועה נכבדת לאתרכם.
רשת ה GOOGLE+ הינה רשת חברתית שהוקמה על ידי GOOGLE. רשת זו מאפשרת פתיחה של פרופיל אישי ועסקי. על ידי פתיחה של פרופיל ברשת ה- GOOGLE+ ניתן לעקוב אחרי פרופילים שונים, להשאר מעודכנים ולשתף בתמונות, קבצים, טקסטים ורעיונות שונים. יש לציין כי רשת ה- GOOGLE+ לא תפסה תאוצה בארץ כמו רשת ה-facebook. אך פתיחה של פרופיל עסקי יכולה לשרת אתכם על מנת לקבל חשיפה וכמובן להתמקם במיקום גבוה יותר בדירוג של מנוע החיפוש של GOOGLE. כמו כן, כאשר מקדמים אתר או מותג, יש להשתמש בכל הרשתות החברתיות על מנת לקבל חשיפה גבוהה יותר ותנועה של גולשים לאתר.
כתיבת בלוגים תפסה תאוצה בתחילת שנות ה-2000, אז נפתחו המוני אתרים המספקים פלטפורמות לכתיבת בלוגים אישיים או עסקיים אשר מאפשרים כתיבה חופשית בנושאים שונים ומגוונים. כיום קיימים שתי פלטפורומות בלוגים גדולות ונחשבות- wordpress וב-Blogger. פתיחה של בלוג עסקי עבור החברה שלך, יכול לשמש כמקור אינפורמציה נהדר עבור קהל הגולשים, וכמובן לשמש גם כ”נכס אינטרנטי” המקדם את האתר והמוצר שאתה מעוניין למכור. על ידי כתיבה עניינית ואטרקטיבית ניתן ליצור בלוג מקצועי אשר יגרום לגולשים, לקרוא, להגיב ולחזור שוב ושוב אל הבלוג שלך- ובכך להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בחברה שלך.
Linkedin היא רשת חברתית שמטרתה לייצר ולשמר קשרים חברתיים-עסקיים. באתר רשומים כיום מעל 120 מיליון משתמשים וכוחה של רשת ה- Linkedin רק הולך וגדל. כך שפתיחת פרופיל עסקי לחברה או לעסק שלך ברשת ה- Linkedin יכול לשמש מקור מעולה לחשיפה בהקשרים העסקיים, פיתוח קשרים וחשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי גבוה. דרך רשת זו ניתן גם לשתף מצגות, בלוגים, תמונות ועוד וליצור שיח שלם על החברה או המוצר שאתם רוצים למכור. כמו כן- זוהי דרך מעולה ליצור שיתופי פעולה בין חברות, למצוא עובדים חדשים, לפתח רעיונות ולשתף ברעיונות שלכם.
ערוץ Youtube הוא דרך נוספת להגיע לקהל גולשים רב. רשת Youtube שייכת ל-GOOGLE והיא אחת מרשתות השיתוף החזקות בעולם האינטרנט. על ידי הקמה של ערוץ Youtube נכון, צעיר ודינאמי תוכלו לספק לקהל הלקוחות שלכם אינפורמציה דרך ה- Youtube כמו גם להעלות סרטונים שיווקיים ואינפורמטיביים כאחד. מטרת השיווק דרך ערוץ Youtube היא כמובן למשוך יותר ויותר גולשים אל האתר שלכם, כך תוכלו לספק חשיפה רחבה יותר של החברה או המותג שלכם וגם להשאר עדכניים עם הנעשה בעולם האינטרנט.
שיווק בסלולר ואתרי מובייל הפכו בשנה האחרונה לדבר החם בעולם האינטרנט. אתרי המובייל הינם גירסה מותאמת של אתרי ה-WEB למכשירי הסלולר. בדרך זו, יכולים הגולשים דרך הסמארטפונים להגיע לאתרכם, להתרשם, להחשף למוצר אותו אתם מעוניינים למכור ולחזור ולהכנס אליו גם דרך המחשב בבית. דרך נוספת לשיווק בסלולר הינה על ידי יצירת דפי נחיתה מותאמים למובייל. לדפי הנחיתה אופי שיווקי ולרוב מתפקדים כפרסומות עם אופציית השארת פרטים המספקים לידים לחברה שלכם. כך שדרך פרסום גם במובייל ניתן להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים רב וכמו כן להתפס כחברות מתקדמות הצועדות עם השינויים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בשוק.
כבר ידוע מזמן שהכל קורה ברשת הפייסבוק, לכן הוקם תחום המדיה החברתית, על מנת לאפשר חשיפה של עסקים, חברות ודפי לקוחות שונים אל קהל יעד נרחב יותר. מובן שמנוע החיפוש של GOOGLE הוא מנוע החיפוש שכולל אחוזים רבים מהאוכלוסייה. אולם אל לזלזל גם בחשיבות רשת הפייסבוק. הידעת שניתן לבנות קמפיין פרסומי דרך רשת הפייסבוק? מאחר ורשת הפייסבוק מונה את חלקה הארי של האוכלוסייה ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן נגיש, קל וידידותי. כל זאת על ידי הקמה של דף פייסבוק רלוונטי, צעיר ודינאמי עבור החברה שלך. לאחר הקמת דף החברה יש לדאוג להעלות פוסטים שבועיים, להעלות תחרויות ולהפעיל את קהל המתעניינים בדף הפייסבוק- זאת על מנת ליצור עניין ולהשאיר את המעוניינים בחשיפה מתמדת למוצרים שאתם מנסים למכור.
SEO היא מילה כוללת לתחום קידום האתרים האורגני. קידום אתרים אורגני כולל פעולות שונות הנעשות על האתר עצמו, פעולות On-site ופעולות חיצוניות הנקראות off-site. פעילות On-site כוללת אופטיזמציית אתר, עמידה של האתר בקריטריונים של GOOGLE לצד שמירה על תכנים רלוונטים ועדכניים בתוך דפי האתר. פעילות off-site היא פעילות הנעשית באופן חיצוני לאתר, אך דואגת לקדמו בפלטפורמות אינטרנטיות שונות. השילוב בין שתי הפעולות הללו, הכולל הן אחזקה ועדכון של האתר, לצד השגת קישורים חיצוניים המקשרים אל האתר הם המכלול שמקדם את האתר ואת הביטויים הנבחרים בדירוג של GOOGLE. על מנת לקדם את האתר או המוצר שלך- כדי לבצע SEO ולאפשר חשיפה לכמות גדולה יותר של גולשים וקהל לקוחות פוטנציאלי.
PPC הינו חלק מהמערך הפירוסמי שמאפשרת רשת GOOGLE לבעלי עסקים, חברות ואתרים שונים ברחבי האינטרנט. מערכת ה-PPC מוצעת לבעלי האתרים על מנת לאפשר תחרות חופשית במנוע החיפוש של GOOGLE. על ידי בחירה של ביטויים ומילות חיפוש הרלוונטיות לאתר ולמוצר שהאתר מוכר, ניתן לבנות קמפיינים פירסומיים ושיווקיים שייחשפו את האתר שלך למגוון רחב של לקוחות אופציונלים. בנייה של קמפיין כרוכה בתקציב פרסומי שאף הוא נבנה על ידי הנחות מוצא שמספקת מערכת ה-PPC של GOOGLE. בעלי עסקים רבים כבר בחרו להעביר את חלקו הארי של תקציב הפרסום שלהם עבור פרסום אינטרנטי ולנטוש את מדיות הפרסום הקודמות שנידמות כיום כפחות רלוונטיות. על ידי בחירה של מילות מפתח בעלות אחוזי חיפושים גבוהים גם אתם תוכלו למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים אל האתר שלכם.
עמוד נחיתה הוא העמוד באתר שלכם שאליו יגיעו גולשים כאשר הם יחפשו מידע ספציפי- למעשה עמוד הנחיתה ישמש במקרים רבים כ”פנים” של האתר או המותג שלכם. לכן יש לדאוג לייצר עמוד נחיתה מוצלח! עמוד נחיתה מוצלח הוא כזה שיספק לגולש את כל הפרטים שהוא זקוק לו ובסופם יבחר הגולש אפילו להשאיר את פרטיו לצורכי התקשרות, קניה או הרשמה לרשימת התפוצה שלכם. הפניה לעמוד נחיתה יכולה להתבצע על ידי חיפוש פשוט ב Google -הקלקה על באנר פרסומי שלכם או הפניה מאתרים אחרים.