אסטרטגיות שיווק ב waze

פרסום בWAZE

WAZE היא האפליקציה הפופולארית ביותר בתחום הניווט בישראל. על פי הערכות, נהג ישראלי משתמש מעל 8 שעות חודשיות באפליקציה! הוא משתמש באפקליציה בממוצע מעל 15 פעמים בחודש. אפליקציית הניווט החינמית ת WAZE, כבר מזמן נמכרה ל Google ב 2013 אבל בתחילת דרכה חוללה מהפכה עולמית בתחום ה  GPS המסתמכת על תנועת ההמונים. רובנו משתמשים באפליקציה מידי יום ומעבר להיותה תוכנת ניווט היא נותנת לנו מידע חי על מצב התנועה ומסלולי נסיעה חלופיים. יתרה מכך, היא מאפשרת כיום אינטראקציה בין חברים כאשר סיטואציות של חברים שרואים חברים אחרים און ליין באפליקציה ותקועים בפקקים יודעים שזו הזדמנות טובה לדבר האחד עם השני. עוד כלי שמייסדי האפליקציה לא חזו את עוצמתו. אינטראקציה נוספת ש WAZE  מאפשרת היא אינטראציה בין עסקים לקהל פוטנציאלי והגדלת החשיפה של עסקים המשתמשים בשירותי הפרסום של WAZE.

צורת השיווק החדשה שנוצרה היא למעשה דרך מעניינת להגיע ללקוחות חדשים שנקלעים לאיזורך, במיוחד באזורי משרדים ומוסכים וכך במקום שלט ניאון ענק על הבניין – WE ARE HERE , יכול משתמש האפליקציה לדעת על העסק שלכם, על הקופונים שאתם מציעים. קחו לדוגמא מסעדות ובתי קפה. לדוגמא ארומה. אתם נוסעים לכם בדרככם מהצפון לירושלים. יושבים בפקק במכוניותיכם בשער הגיא ואז לפתע קופת הודעה בWAZE  – “מאפה חינם בארומה שואבה בקניית קפה”. מה? לא תיכנסו? אתם יושבים שעה בפקק ויש לכם הזדמנות לחלץ עצמות ואף לקבל מתנה חינם. זו שיטת הקופונים של WAZE  שנרחיב עליה בהמשך.

Waze הפך לדרך מקורית ומצליחה להגיע לקהלים חדשים, לאנשים פרטיים, הנמצאים בקרב מקום ויכולים ליצור תנועה חדשה ויעילה לעסק שלכם כאשר אסטרטגיית השיווק הנכונה בידיכם. WAZE מאפשרת לכם בעלי העסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים שנמצאים באיזור ולהציע להם להגיע לחנות או למשרד שלכם על ידי הנעה לפעולה.

אז למי מתאים פרסום ב WAZE? כפי שאנחנו רואים את זה כאן בתג- לכולם! אם העסק רוצה להיות קיים וחשוף לפוטנציאל המשתמשים העצום של WAZE  זו ההזדמנות. נהגים חשופים במרבית זמנם לאפליקציה כאשר הם בדרכם לכל מיני מקומות- הביתה, לעבודה, לחוגים, למקומות בילוי, למסעדות, לערים חדשות. ה WAZE  שינה את הדרך שבה אנחנו מנווטים ממקום למקום וכבר קשה לאמר מה היינו עושים בלעדיה..

WAZE  מאפשרת פרסום לעסקים מבחינת המיקום הגיאוגרפי שלהם, מעין דפי זהב בעידן הדיגיטלי. ואף מאפשרת לנהג ליצור קשר עם בית העסק ולקבל הטבה במידה ובית העסק מציע זאת. מדובר גם בחשיפה לטווח הארוך שכן אם נהג ייראה באפליקציה מוסך בקרבת מקום סביר שזה ייכנס לו לתודעה ופעם הבאה שיחפש מוסך ייזכר באופציה זו. אפשרות נוספת היא ניווט לבית העסק המפרסם וחשיפת הלוגו שלו מראה על עוצמתו וחוזקו של העסק.

זכרו! מסר חזק, טרנדי ומעניין ( להלן אחת מאסטרטגיות השיווק הנכונות) – מושך תשומת לב!

אז איך זה עובד?

ישנם מספר אפשרויות פרסום דרך ה WAZE:

1.      הוספת סיכה – סימון העסק שלכם במפות של   שכך יופיע במפות של כל מי שנמצא באזורכם ומשתמש בWAZE . כך כאשר המשתמשים יעברו עם רכבם בקרבת המשרד שלכם  יופיע להם מיקומו של העסק שלכם.

2.      הוספת לוגו עסקי לסיכה – מגדילה את החשיפה ללוגו שלכם ומגדילה את המוניטין של העסק שלכם שמופיע לצד רשתות ענקיות שכבר מפרסמות ב-WAZE.

3. הוספת באנר פרסומי לרכבים – הבאנר מופיע לכל מי שמשתמש באפליקציה ועובר בסביבת העסק שלכם. סלוגן, מידע נוסף כמו אתר האינטרנט, טלפון ושעות פעילות יכולים להופיע בבאנר. אפשר לתייג את השעות הפעילות שלכם כדי שיידעו עם הקופון שאתם מציעים בכלל תקף לדוגמא.

4. Take Over – פרסום ממומן! אפשרות זו מאפשרת לבאנר שלכם לקפוץ למסך של משתמשי האפליקציה הנמצאים בטווח של עד חמישה ק”מ מהעסק שלכם. דבר המאפשר לכם להגדיל את החשיפה לחברה שלכם ולמוצרים ולשירותים שהיא מציעה ולספר במשפט אחד על מבצעים, חידושים ופעילויות שונות).

5. כמות החשיפה של המודעה שלכם – במידה ואתם נמצאים באיזור משרדים אשר תחום העיסוק בו הוא יחסית הומוגני. נניח כמה משרדי נדל”ן, דעו לכם שהמחיר שאתם משלמים עבור מודעה אין לו השפעה על כמות החשיפה. האלגוריתם של WAZE מציג את המפרסמים בצורה שווה ועסקים קטנים נחשפים לקהל באותה מידה של עסקים גדולים בהיבט הגיאוגרפי.

6.WAZE  מציעה תמיכה וסיוע לעסקים המפרסים או לחברות הניהול המנהלות קמפיינים עבור לקוחותיהם בWAZEhttps://www.waze.com/he/forum/viewtopic.php?f=3&t=18834

עלויות הפרסום בWAZE

המודעות מתחרות כפי שכותבת WAZE, עם מודעות של עסקים אחרים בסביבה שלכם, לפי הצעות מחיר לקליק ותקציבים של כל עסק. הצעת המחיר שWAZE מציעה למפרסמים בהסתכלות על בית העסק שלהם מהי הצעת המחיר לקליק הממוצעת הכדאית עבורם. כאשר המינימום הוא 1 ש”ח לקליק.  התקציב החודשי המינימאלי לפרסום ב WAZE הוא 150 ש”ח.

החלק החשוב בפרסום ב WAZE הוא אסטרטגיית השיווק שבה אתם נוקטים. אפשר לבצע פרסום בWAZE בקלות באמצעות הצעדים הרשומים מעלה ולשים את העסק שלכם על המפה הדיגיטלית החדשה.

מוזמנים לשוחח איתנו בנושא ולשאול שאלות בנוגע לפרסום ממומן (PPC) נכון ויעיל ב WAZE.

share on