קידום פרופיל בלינקדאין

טיפים לשימוש נכון בלינקדאין העסקי שלכם

פרופיל הלינקדאין שלכם מאפשר לכם להגביר את החשיפה של לקוחות חדשים ולידים חדשים דרך שימוש בכלים השונים שהרשת החברתית הזו מציעה.ולמה אתם זקוקים לזה אתם בטח שואלים?

בין אם אתם משתמשים בפרופיל כדי לייצר לידים , כדי שימצאו אתכם או כדי לשמר את הסטטוס שלכם, אתם צריכים שיהיה לכם פרופיל שישקף את מי שאתם וכדי שהוא יבלוט ויהיה נוכח.

במהלך השנים לינקדאין הגדילה את האלמנטים הקיימים בה כדי להגדיל את חווית המשתמש.

אך איך מגבירים את הנוכחות שלכם בלינקדאין? נציג בפניכם טיפים קלים מאוד ליישום.

1.      לייצר תקשורת עם האנשים הנכונים

ישנם שני סוגים של אנשים בלינקדאין. האחד האם אנשים שהם הקהל אותו אתם צריכים לטרגט. אנשים שצריכים את העסק שלכם וססביר להניח שיום אחד יהפכו להיות לקוחות שלכם. אם אתם כותבים ספר על קולינריה יוונית ואנשים שרוצים לדעת על תולדות הסופלאקי ואיך מכינים צזיקי  מעלף מחוברים אליכם בלינקדאין, סביר להניח שהם יתעניינו בספרים שלכם. זו רק דוגמא. מה שנחמד בלינקדאין זה שאפשר להתחבר לאנשים מהמדינה ומהעיר שבו העסק שלכם נמצא וכך אם מישהו מחפש סופר בתחום האוכל היווני הוא ידע לאן לפנות.

ואם אתם מעוניינים לבחון מה מידת המחוייבות של אותו אדם לקנות את הספר על קולינריה יוונית ממכם, היכנסו לבחון את הפרופיל שלו ועם מי הוא מתקשר ומשוחח בלינקדאין וכך תוכלו להעריך מה הסיכוי שאותו אדם ירכוש את הספר על קולינריה יוונית ממכם.

הסוג השני של האנשים הוא האנשים שיתנו לכם הזדמנות עסקית. לדוגמא, אם הספר שלכם יצא ואתם מעוניינים לערוך חוגי בית והרצאות על התרבות והקולונריה היוונית ולהעביר סדנאות אוכל בנושא, התחברו לאנשים שעשו זאת בעבר ועורכים הרצאות וסדנאות כאלה וכך תוכלו להגדיל את החשיפה לספר שלכם.

2.       אינטראקציה עם האנשי הקשר שלכם בלינקדאין.

זה שאנשים התחברו אליכם אינו אומר בהכרח שהם ייקנו את המוצר שלכם. צריך לפתח רמה מסויימת של נאמנות בינכם כדי שאותו אדם יתקשר איתך. אנחנו מעדיפים לקנות מוצרים שאחנו רואים שחברים שלנו משתמשים או מאנשים שאנחנו מכירים כי כך יש לנו חוות דעת אמינה על המוצר ושימוש במוצר יותר מאשר מאנשים שאנחנו לא מכירים. לכן, צרו חברויות עם הקשרים החברתיים שלכם בלינקדאין. אנשים מחפשים את זה. את הקרבה ואת התקשורת ואת האינטימיות האחד עם השני וכך תוכלו לייצר רמה מסויימת של קרבה שתוביל את איש הקשר לחבר וללקוח. צרו קשר עם כמה שיותר אנשי קשר שיש לכם ברשימת החברים של בלינקדאין. גם אם יש לכם אלפי חברים בלינקדאין עדיין חוסר תקשורת עם אנשי הקשר היא למעשה חוסר קשר ופשוט עוד איש קשר לרשימה. יצירת תקשורת ושיח ביניכם היא זו שתוביל לחברות וללקוחות שיהנו מהמוצרים שלכם וכן לאפשרויות עסקיות וחברתיות חדשות.

3.      קדמו את הבלוג שלכם ואת המוצר שלכם.

פרסמו באמצעות הלינקדאין את המוצרים שלכם ואת הבלוגים של האתר שלכם. הלינקדאין מאפשר לכם לפרסם את הבלוג ואת המוצרים שלכם בעמוד הביוגרפיה שלכם. הקשרים שלכם בלינקדאין יכולים לעקוב אחר התפתחויות בשיח שאתם מנהלים בעמוד שלכם ולראות תיאור של המוצרים שלכם וכן של הבלוגים שלכם. האסטרטגיה האידיאלית שלכם היא לפרסם את הבלוג שלכם בראש המוצרים שלכם וכן את האפשרות להצטרף ולקנות את המוצרים שלכם וכך אם יתעניינו במוצרים שלכם יוכלו לחזור לעמוד הלינקדאין שלכם ולראות את הפעילות בעמוד.

4.      פתחו קבוצה בתחום העיסוק שלכם בלינקדאין.

קבוצות לינקדאין הם קבוצות שבהם חברי הקבוצה מפרסמים נושאים המשותפים המעניינים את חברי הקבוצה באותה הנישה. לדוגמא קבוצה גלובאלית בנושא קולינריה מרחבי העולם סביר להניח שתתעניין בספרכם העוסק בקולינריה יוונית. אתם פשוט צריכים למצוא את הקבוצות הללו. והן נמצאות בהמוניהם. תוכלו ללמוד הרבה על הנישה בה אתם עוסקים וכן להעצים אחרים עם הידע הקיים בכם. אחת היתרונות ביצירת קבוצה בלינקדאין היא אפשרות שיש לכם כמנהלי הקבוצה לפרסם הודעות בקרב חברי הקבוצה אשר מגיעות אליהם למייל וכך תוכלו לעדכן אותם על מבצעים או הודעות בנוגע לתחום בו אתם עוסקים. אך עם הכוח מגיעה האחריות. התמהיל הנכון ביותר יהיה לפרסם שני פוסטים חודשיים על אחד המוצרים שלכם ושני פוסטים בחודש שאינם עוסקים ישירות במוצר אלא ברעיון הכללי של הנישה בה אתם עוסקים באופן ישיר או עקיף.

5.      ייצרו באזז סביב המוצרים שלכם.

ספרו לחבריכם בלינקדאין מה הצעד הבא שאתם מתכננים או תהליכים שאתם עוברים בעת פיתוח מוצר כדי לייצר ציפייה ומחויבות סביב התהליך אותו אתם עוברים בעצמכם בעסק שלכם. לדוגמא האם יש לכם מבצעים חדשים על אחד מהמוצרים שלכם שכדאי לחברים שלכם לדעת או שפרסמתם בלוג שעוסק בנושא שאתם מעוניינים להפיץ., העלו אותו לעמוד הלינקדאין שלכם. העלו פוסטים שעוסקים בנושא המוצרים שלכם. אפילו יצירת שיחה בנושא או  התעניינות בקרב חלק מאנשי הקשר שלכם יכולה להוביל להתעניינות סביב המוצר שלכם ולהוביל לקניות נוספות. העצה החשובה ביותר היא שתישארו בנישה שלכם. אל תתפזרו לנישות אחרות או לנושאים כלליים שאינם קשורים לתחום העיסוק שלכם. הלינקדאין הוא ערוץ תקשורת עמוס ועסוק לעומת אחרים ואנשים שמתעניינים בתחום שלכם מעוניינים לדעת על תחום זה בעמוד הלינקדאין שלכם.

6.      אינפוגרפיק ותמונות

הרשת עמוסה בתוכנות בהם תוכלו לייצר אינפוגרפיקים מעולים הקשורים לתחום העיסוק שלכם ותמיד נעימים ומושכים את העין בקרב אנשי הקשר שלכם בלינקדאין. השתמשו בכך כדי להגדיל את הידע על המוצרים שלכם ועל העסק שלכם ברשת ובלינקדאין בפרט

כפי שאנחנו תמיד אומרים, עדיף להתחיל אפילו באחד מהטיפים הללו כדי לקדם את העמוד שלכם. חשיפה היא תמיד טובה גם אן היא במשורה, העיקר שהיא מתרחשת. האפשרויות בלינקדאין גדולות כך שבין אם תגדילו את מאגר הנרשמים לניוזלטר שלכם או לבלוג שלכם הדבר תמיד יגדיל את הכוח המכירתי של המוצר שלכם.

מידע נוסף וקרדיט: http://www.business2community.com/linkedin/5-tips-using-linkedin-business-01288094

מוזמנים לשתף אותנו בטיפים נוספים שאתם משתמשים בהם ונפרסם אותם בגיליון הבא שלנו.

share on