מקסום תוצאות בעמוד הנחיתה

10 טיפים למקסום תוצאות בקמפיין ה PPC שיצרתם

1.      הפכו להיות ממוקדי מטרה– קודם חשבו מהם המטרות של עמוד הנחיתה שאתם רוצים ליצור. מה בדיוק אתם שואפים להשיג דרך דף הנחיתה. האם אתם רוצים להגדיל הרשמה לניוזלטר, דפי הרשמה שונים או להגדיל מכירות? לאחר שאתם יודעים מה אתם רוצים, מקדו את החשיבה לדרך שבה תשיגו את הלידים וכיצד המתחרים העיקריים שלכם שואפים להשיג זאת. בדיקת המתחרים שלכם תעזור לכם לקבל מושג מה נעשה בתחום ואיך אתם יכולים לעשות משהו שונה. קבלו מושג מיהו קהל היעד אליו אתם חותרים להגיעואז פנו את כל המשאבים כדי להגיע אליהם. כל מעשיכם מנקודה זו והלאה צריכה להיות להרשים ולרצות את קהל היעד שלכם. קהל היעד שלכם הם הקהל עבורו אתם מייצרים את דף הנחיתה או את מודעת ה PPC  שאתם רוצים ליצור. כמובן שאתם רוצים לשמח אותם ועל כן , עשייתם מרוצים היא מטרתכם העיקרית.

2.      לכו בשביל עם הכי פחות התנגדות – אף פעם אל תובילו את הלקוחות המשלמים לעמוד הבית שלכם. למה? אם תנחו אותם לשם יבלבל אותם. ברגע שהמבקרים לוחצים על מודעת ה PPC שלכם הם צריכים להיות מופנים לעמוד שבו לא תהיה להם בעיה לראות את יחסי ההמרה שלכם, למקום שבו לחיצה על כפתור ה CTA  תיראה להם כדבר הטבעי ביותר לעשות.  זהו עמוד נחיתה PPC הנכון עבורכם! מקום שבו אחורי ההמרה מוגדרים היטב, מקום שבו בניגוד לעמוד הבית שלכם, אין בו קידום של מספר הצעות. עקביות היא מקור ההצלחה של קמפיין PPC נכון, ואתם יכולים לייצר עקביות רק על ידי הובהל של המבקרים לעמוד הנחיתה.

3.      אופטימיזציה להכל!– אופטימיזציה היא תרופת הפלא שתפתור את כל הבעיות בקמפיין ה PPC  שלכם. שמרו על עמוד הנחיתה שלכם קריא  ונטול הסחות ובלבולים.  שמרו על התוכן האיכותי שלכם במינימום. כותרת מודגשת והנחיות היכן שצריך הם קריטיים. למה? מכיוון שהמבקרים בעמוד לא יבלו זמן רב על דך הנחיתה שלכם אחרי שהם לחצו על מודעת ה PPC. אתם צריכים עמוד נחיתה שעבר אוטימיזציה על מנת להשיג את מטרותיכם במהירות.

4.      הייחודיות מושלת בכל – לדף הנחיתה שלכם צריכה להיות מטרה עיקרית שהגדרתם בהתחלה. לדוגמא, אין מקום לשני כפתורי הנעה לפעולה ( CTA). לינקים שלוקחים את המבקרים מחוץ לדף הנחיתה שלכם נחשבים גם הם להסחות מכיוון שהם גורמים לכך שהמבקרים שלכם עוזבים את עמוד הנחיתה שהוא ביצת הזהב שלכם. ממודעת ה PPC שלכם ועד לדף הנחיתה שלכם אתם צריכים להיות כוונה אחת.

5.      הגבירו את האמינות שלכם– אמינות חשובה בעולם האון ליין. בלעדיה אף אחד לא מתקרב להצעה שלכם ולמה להם למעשה? המבקרים לא ישאירו פרטים בטופס הלידים שלכם עד שהם בטוחים שהמידע שלהם שהם שמים בטופס הלידים הולך למקור אמין.  לא כל מי שילחץ על מודעת ה PPC  שלכם מתכוון לקנות את מה שאתם מציעים. מרביתם פשוט עושים “קניות חלון ראווה”. האחריות ליצירת אמינות וקרדביליות עם הלקוחות התועים שלכם היא שלכם ומטרתכם להפוך אותו מלקוח תועה ללקוח משלם.

6.      כפתור “הנעה לפעולה” ברור – כפתור “הנעה לפעולה” הוא פסגת עמוד הנחיתה שלכם. הוא היעד הסופי של המבקרים ועל כן האלמנט החשוב ביותר בדף הנחיתה. כפתור “הנעה לפעולה” צריך להיות ישיר ולעניין. ספרו למבקרים שלכם מה הם יקבלו ברגע שילחצו על הכפתור. היו בטוחים שהטקסט המניע לפעולה בכפתור צריך להתכתב ישירות עם קמפיין ה PPC שלכם.

7.      מסר קצר ולעניין – המחקר שביצעתם טרם בניית הקמפיין שלכם צריכה לחשוף את המאפיינים של קהל היעד שלכם. מה הם היו רוצים לראות בעמוד הנחיתה. השתמשו במידע זה וכתבו בריף קצר שמתכתבת עם המידע הזה. הסבירו את הערך של המוצר שלכם רק כדי להעביר את הנקודה. הכותרת שתהיה בעמוד צריכה לתפוס את עיני המבקר, רלוונטית אך קצרה. ארזו שורת מחץ בכותרת כדי לטרגט את קהל היעד שלכם. אותו הדבר בנוגע למודעת ה PPC  אשר יצרתם.

8.      אי רלוונטיות לא עובדת- אימג’ או גרפיקה שאינה רלוונטית יכולה להרוג את המודעה. האימג’ שבו אתם משתמשים צריכה להיות מעניינת ורלוונטית, שתגרום לערך מוסף בקרב קהל היעד שלכם. שינחה אותם אל עבר לחיצה על כפתור “ההנעה לפעולה”. צרפו תמונה של המוצר שלכם כאשר הוא בשימוש. זה יעזור למבקרים לקבל רעיון כללי של מה שהם יקבלו. תוכלו להשיג את המטרה שלכם על ידי הוספ וידאו לעמוד הנחיתה. הוידאו יעזור לכם ביחסי ההמרות.

9.      בדיקות – בדיקות עמוד הנחיתה הם אלו שיעזרו לכם לבנות עמוד נחיתה מושלם על ידי בדיקות וכלים שיעזרו לכם לבנות את העמוד בצורה הרווחית ביותר. אתם צריכים להשתמש בכלים העומדים בפניכם במדידת איכות דף הנחיתה במהלך כל תהליך הבנייה של עמוד הנחיתה כמו לדוגמא : A/B Test.

10.  הפכו להיות חברתיים– בניתם דף נחיתה מעולה. דף נחיתה שביצעתם לו אופטימיזציה ובדיקות. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשתף אותו. אינטגרציה ברשתות החברתיות היא חשובה ומקלה על המבקרים לשתף את העמוד שלכם. תן למשתמשים להיץ את הבשורה של המוצר המעלה שלכם!

השתמשו בטיפים הללו בתבונה על מנת לשדרג את מודעת ה PPC שלכם ואת עמוד הנחיתה.

המידע נלקח מ: https://instapage.com/blog/top-10-ppc-landing-page-tips

רוצים לדעת איך למקסם את התוצאות והלידים במודעת הPPC  שיצרתם?

התקשרו אלינו 03-5035034 או צרו קשר במייל kim@tmgroup.co.il

share on