פורום מניע תנועה

 

הפורום כאבן שואבת לאתרכם

‘You have to test your ideas in a public forum`

Hillary Clinton

הילארי קלינטון אמרה בעבר כי אנחנו חייבים לבחון את איכות רעיונותינו בדיון ציבורי. הדיון הציבורי אליו מתכוונת קלינטון הוא לא אחר מאשר הפורום, קבוצה רחבה של אנשים שלכל אחד מהם דעה שונה ויכולים לתת לך רעיונות, הערות או תמיכה שיכולה להוות אישור לדעותיך ולמחשבותיך. זוהי מחשבה אסטרטגית נכונה. הן שיווקית והן פוליטית. פורום באינטרנט הוא מקום שבו אתה יכול לדון בנושאים רלוונטיים עם אנשים אחרים שיש להם את אותם אינטרסים כמוך. זהו המקום גם המקום שבו אתה יכול לחלוק ולקבל מידע בין אם אתה בעל הידע ובין אם אתה מחפש את המידע.

עכשיו, הינך בעל אתר ואפילו פתחת פורום באתר שלך! כיצד יכול להפוך הפורום כמושך תנועה לאתר שלך?

כאשר יש לך פורום פעיל יש מספר יתרונות שיכולים להתרחש:

  • תנועת החיפוש שלך תגדל די מהר ותמשוך תנועה של אנשים המעוניינים באתר.
  • הפורום יכול להקטין את אחוזי הנטישה של האתר שלך- אנשים יתחברו לחלק מהשאלות של הפורום וימשיכו להישאר באתר כיוון שפורום שואב לתוכו מידע רב ואינפורמציות שונות שיכולות להיות חסרות משמעות לאדם אחד ומצילות חיים לאדם אחר.
  • אתה בונה קהילה.
  • זמן השהייה באתר שלך יגדל.
  • לאנשים תהיה סיבה לחזור ולהשתמש   באתר.
  • למשתמשים שלך יש הזדמנות לאינטראקציה ולעזור אחד לשני.
  • לפורומים חדשים יש פוטנציאל לחיפושי זנב ארוך.
  • אתה כבר לא תהיה היחיד שמספק תוכן לאתר, אנשים רבים יצטרפו אליך ויכתבו את רעיונותיהם ודעותיהם.
  • אנשים ישתפו ריונות באופן חופשי ויכתבו כיצד תוכל לשפר או לשדרג את המוצר או השירותים שהינך מציע.
  • קוראים יספרו לאנשים אחרים על הפורום שלך

אנשים תמיד רוצים להביע את דעתם ותמיד ישמחו לכתוב על נושאים שהם חשים להט כלפיהם. לכן, כאשר אתה בונה קהילה באתר שלך ומתחיל שיחה רלוונטית , זו תחילתה של דרך מצויינת לאנשים לתקשר ומגדיל את התנועה לאתר שלך. אנשים יקבלו תחושת שייכות ובתורם ירצו לשתף ולחזור לאתר. הערות פעילים והודעות שוטפות יכולות בקלות ליצור קשרים בין המשתמשים והם ירצו לחזור ולהמשיך את הדיון או להוסיף מחשבה.

אם מדובר בפורום לתלמידים או סטודנטים, הם בקלות יכולים לקבל גישה לפוסטים שכתבו מרצים שלהם או פרופסורים או חילופין פוסטים של תלמידים אחרים וכך הם יכולים לקרוא ולהגיב או לשאול שאלות . ובכך הם יוצרים קהילה מקוונת באווירה כיתתית סטודנטיאלית.

יותר ויותר אנשים כיום מבלים את זמנם באינטרנט במקום במול הטלוויזיה. למה? התשובה היא די פשוטה – האינטרנט הוא בחיים, אינטראקטיבי, וזה מאפשר לך לתקשר באופן שמדיומים אחרים אינם מאפשרים

כאשר אנחנו מדברים על אינטראקטיביות ושינוי, יש כמה דרכים טובות יותר להפוך את הפורום למקום שהוא הרבה יותר מקבוצת דיון

כצעד ראשון , על מנת להפוך את הפורום שלך למעניין ולצייר תנועה – אתה צריך תוכן איכותי על מנת שהנראות של הפורום תהיה מלאה. זה ישתלם לכם לשים דגש על יצירת תוכן איכותי, זאת אומרת, לכתוב תוכן בפורום שלך או לשלם לכותבי תוכן שיפתחו בפורום שלך תוכן איכותי. ועכשיו , כאשר אתם מרוצים מהתוכן שלכם ניתן לפרסם את הפורום שלכם בפורומים רלוונטיים אחרים בעלי תנועה גבוהה. עוד אפשרות טובה לפרסום הפורום היא , היא בחתימה האלקטרונית באימייל. כך תוכלו למשוך עוד תנועה לפורום ולאתר שלכם.

חשוב שתדעו! פורום זקוק לתוכן טוב אך עיצוב נכון הוא פונקציה שמשמשת כמגנט לאנשים. ישנם תיאוריות ואגדות אורבניות הנוגעות לתיאוריית הצבעים שיכולים להשפיע ולמשוך קהל לפורום שלכם:

•          ירוק ואדוםמניעים אנשים לקנייה

•          שחור- מייצר תחושת ביטחון בקרב אנשים.

•          צהוב הוא צעיר ואופטימי וקורא לתשומת לב.

•          כתום יוצר תשוקה ותוקפנות ומניעים לפעולה.

לכן, יהיה זה שימושי לערוך מחקר ולצבוע את הפורום שלכם כדי למגנט אנשים אליו.

פליסיה דיי מסכמת את השימוש בפורום ותפקידו החשוב בשיווק הדיגיטלי. ההנאה שאנשים מוצאים מהאינטרנט כמקור להביע דעותיהם הוא בלתי ניתן לשיעור.

That’s what I love about the Internet. Even if it’s small­scale and you’re just 

posting on a forum, that’s an uncensored expression. That’s what I love`.

הכותבת היא דפנה בוסיק, מנהלת מדיה דיגיטלית בתג

 

 

share on