פרסום בפייסבוק ושיווק ברשתות חברתיות

פרסום בפייסבוק ושיווק ברשתות חברתיות

ישראל היא המדינה שתושביה מבלים את הזמן הגדול ביותר בפייסבוק, למעלה מ-10 שעות בחודש. למעלה מ-90% מהתושבים גולשים לרשת החברתית הגדולה בעולם. הארגונים בעולם הבינו את החשיבות הגדולה והכלי השיווקי שיכולות להיות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק או לינקדאין.

בשביל באמת להשתמש ברשתות החברתיות בתור כלי עזר לארגון שלכם, חשוב להבין מה ניתן להשיג מקידום הארגון שלכם בפייסבוק, אם זה בתחום השירות – יצירת אפשרות לשיח עם הלקוחות והעובדים, גם בתחום המכירות – דרך מודעות ממומנות או דרך אפליקציות וכמובן מיתוג החברה.

למרות שרבים ממשיכים לראות בפייסבוק כתחום שאינו יכול לתרום משמעותית לפעילות הארגון, חברות רבות כבר משתמשות בשימושים הרבים של הרשתות חברתיות ורואות את הפוטנציאל הגלום בפרסום בפייסבוק או פרסום ברשתות חברתיות בכלל. דף עסקי בפייסבוק יכול למשוך אלפי אוהדים לארגון שלך ולעזור לשווק את

הארגון או מוצר ספציפי בדרך אחרת ואפקטיבית, מבלי להוציא את הסכומים הגבוהים הכרוכים בפרסום.

חברת tag  מתמחה בשיווק ברשתות החברתיות, דרך קידום עסקים בפעילות תוכן ודרך פעילות פרסומית בפייסבוק ודרך ניהול דף בלינקדאין תוך כדי שיתוף העובדים ויצירת מחוייבות לארגון. ניתן גם ליצור אפליקציות ייעודיות למשיכת קהל ואפשרויות רבות הטמונות בשיווק ברשתות החברתיות הללו ואחרות.כל אלו מהווים חלק מקידום אתרים אורגני (SEO).

צרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר  לחבילת השיווק המתאימה ביותר לכם כי הפרסום בפייסבוק עובד!

“על אפשרויות הפרסום בפייסבוק” – כמות המשתמשים הגלובאלית בפייסבוק מאפשרת לנו להגיע לקהל יעד רחב אם נחנו עושים זאת בצורה הנכונה.

היכנסו לכתבה הבאה כיצד להגדיל את קהל היעד שלכם בפייסבוק ולהגיע ליותר לקוחות וכן אפשרויות רסום נוספות שאתם זקוקים להם ולא ידעתם על קיומם. לחצו כאן 

 

share on