שנת 2016 הייתה שנת מהפכת הוידאו עבור מנהלי שיווק דיגיטלי בארץ ובעולם.
לפי הסטטיסטיקה האחרונה כ-60% מהעסקים משלבים וידאו ככלי שיווקי, מתוכם שני שליש לא השתמשו בוידאו בשנה שלפני כן.
מגמה זו תופסת תאוצה גדולה מזה בשנת 2017, אז למה זה קורה?
אין ספק, שיווק עם וידאו הוא אחד התוספות החדשות בארגז הכלים לקידום העסק שלך.
ייתכן שעדיין יש לך ספקות –האם זה באמת שווה לשקול שימוש סרטונים לקידום העסק שלך?
האם יש לך מספיק משאבים כדי ללמוד וליישם תוכן וידאו בשיווק שלך?
התשובה היא פשוטה: כן, זה שווה את זה.
לא רק בגלל שכולם עושים את זה אלא כי וידאו הוא אחד מכלי השיווק הדיגיטליים הקלים והרווחיים ביותר שם בחוץ.
כשתגיעו לסוף המאמר, תוכלו לראות בעצמכם מדוע וידאו עובד טוב יותר מטקסט ?
אז הנה 6 סיבות מדוע כדאי לכם להתחיל ולהשתמש בוידאו לשיווק שלכם:
1. וידאו בונה אמון מסביב למותג שלך
אמון הוא הבסיס של מכירות ובניית אמון צריכה להיות יעד בפני עצמה עבור העסק שלך. כל הרעיון בשיווק מבוסס תוכן נשען על בניית אמון ומערכת יחסים ארוכה עם הלקוח.
במקום לפרסם הבטחות וסלוגנים, תנו להם מידע שימושי והשתמשו בוידאו כדי להפוך את זה לאותנטי ואמין.
וידאו עושה את הכול עבורנו- הוא מאפשר לנו להציף רגשות, הוא נותן לנו מספיק זמן להציג את הערכים שלנו , הוא אותנטי ואמתי.
2. וידאו משפר המרות ומכירות
קודם כל, וידאו יכול להיות שווה לעסק שלך המון כסף! הוספת סרטון מוצר בדף הנחיתה שלך יכול להגדיל את ההמרות ב -80%.
וידאו יכול גם להוביל ישירות למכירות. מחקרים מראים כי 74% מהמשתמשים שצפו בסרטון הדרכה או הסבר על המוצר או השירות שלך מכן שקלו ברצינות לרכוש אותו.
אז כדאי לך להתחיל ולבנות סרטוני וידאו מרגשים על העסק שלכם!
זה לא מפתיע. אחרי הכל, ראייה היא החוש הדומיננטי ביותר שלנו. רוב המידע המועבר אל המוח שלנו הוא חזותי. אז למה להישאר עם תמונות סטאטיות אם אתה יכול להעביר את המסרים שלך בוידאו?
3. וידאו נותן החזר גדול יותר על ההשקעה שלך!
76% מהעסקים מעידים ששימוש בוידאו למטרות שיווק מייצרים החזר השקעה טוב יותר.
אז נכון שהפקת סרטון וידאו זה לרוב לא עניין זול, אבל ההשקעה בזה שווה ובגדול!
חוץ מזה, יש כל כך הרבה כלים חינמיים וזולים לעריכת סרטוני וידאו שגם ההשקעה הכספית הופכת לזניחה.
ואם אתם חושבים שסרטוני הוידאו שלכם צריכים להיות מושלמים – תחשבו שוב. מה שחשוב הוא התוכן, זה ממש בסדר עם הסרטון הוא באיכות בינונית, התוצאות עדיין מצוינות.
4. פייסבוק מעדיף וידאו
דיברנו הרבה על יוטיוב, ומה עושים בפייסבוק כדי להתמודד עם הדבר הזה? מכריזים מלחמה.
כל מי שהריץ קמפיין ממומן או שיתף סרטון וידאו בעמוד העסקי שלו גילה כמה חשיפות הוא מקבל אל מול תמונה רגילה. זה כי פייסבוק נותנת עדיפות לקידום סרטונים כהחלטה אסטרטגית שכמובן מתחברת לכל מה שכתבנו עד כה.
רק תזכרו – פייסבוק רוצים את הוידאו שלכם בתוך פייסבוק ולא כלינק מיוטיוב….
בנוסף, הם השיקו את ה-LIVE ופותחים פלטפורמה שלמה של שידורים חיים מהעסק שלכם.
אז במקום לפחד להעלות וידאו – פשוט תנסו ותראו את התוצאות בעצמכם.
רוצים דוגמא- הנה פירוט פעילות אורגני וממומנת בפייבוק של אחד מהלקוחות שלנו,
שימו לב לתוצאות של סרטוני הוידאו – בחשיפות, במעורבות, בצפיות, בהכל!
5. גוגל אוהב וידאו
וידאו מאפשר לך להגדיל את משך הזמן שהמבקר נשאר אצלך באתר. וחשיפה ארוכה בונה אמון וגוגל מעריך מאד את זמן השהות של המבקרים שלך באתר.
יש סטטיסטיקה מדהימה בעניין הזה: יש לך סיכוי פי 50 יותר גדול להופיע ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל אם יש לך סרטון וידאו באתר.
איך תעשה את זה נכון עם גוגל? תשמש ב-YouTube.
כתוב כותרות ותיאורים מעניינים, הוסף קישור לאתר שלך ולמוצרים שלך, הובל את הצופים בסרטון לסרטונים נוספים שלך או לערוץ היוטיוב של העסק שלך.
ערוץ יוטיוב לדוגמא של לקוח שלנו – מעלים סרטונים של המלצות ומקבלים חשיפות בחינם.
6. אוהבים וידאו בנייד
בשלוש השנים האחרונות הצפייה בסרטונים דרך הנייד גדל ב-400%. כשיוטיוב מדווחים על עלייה של 100% בכל שנה.
אז ברור שאנשים רוצים לצפות בקטעי וידאו תוך כדי התנועה, וברור שיוטיוב הוא ערוץ הצפייה הגדול בעולם, אז אתם עדיין לא שם?
ולסיכום – הנה כל הידע בסרטון וידאו – כמה קל ונעים לצפות בזה….