האפשרות היתה פתוחה לסוכנויות GOOGLE בלבד, וככאלה קיבלנו אישור להשתמש בכלי, ואף ביצענו מספר
קמפיינים ללקוחותינו.
התלבטנו אם להתייחס לנושא זה בניולזטר שלנו. חשבנו שכולם מכירים את האפשרות. אבל רק בשבוע שעבר,
אחד הלקוחות שלנו סיפר על האופציה בכזו התלהבות, אז החלטנו שכל המכותבים צריכים לדעת מה זה בדיוק….
לאחרונה, השירות נפתח לכל מי שרוצה לפרסם, אז כדאי לכם לעקוב אחר הפרסומים בנושא. כמה מהקמפיינים
המעניינים היום מתבצעים בדרך זו. כלי הפרסום הזה הוא חדשני וחתרני משהו, קצת “נכנס לנו לורידים”. אבל,
אם זה עובד, אז למה לא?
אז מה זה GSP?
GSP הוא סוג מודעו ייחודי שמופיע בתיבות ה GMAIL של הגולשים הפרטיים. אין לך GAMIL? לא תראה את
המודעה.
עובד בארגון שמשתמש בGAMIL כפלטפורמת המייל שלו? לא תראה את המודעה. המודעות מופיעות רק
בחשבונות האישיים, בכרטיסיית מבצעים.
איך זה עובד?
כל מודעה מורכבת מטיזר קצר, ויחידת מודעה מורחבת.
- בטיזר יש כותרת טקסט של 25 תוים, ואילו בגוף הטקסט עצמו אפשר להגיע עד 100 תוים.
- אפשר לצרף תמונה, 50X50 ואפשר כמובן להוסיף את שם החברה וכדומה…
- למשתמשים המאפשרים הצגת תמונות במייל שלהם, אפשר גם להציג תמונות בגודל 580X400
- כל אחת מהתמונות האלה, או מודעת הטקסט הקצרה יכולה להתחבר לדף נחיתה שהכינותם מבעוד מועד.
התשלום? במודל PPC!
הקורא לחץ על המודעה? המפרסם ישלם לgoogle.
הקורא לא לחץ על המודעה? המפרסם ייהנה מחשיפה.
למרות שאופציה זו פתוחה, עדיין המפרסמים צריכים להשתמש בסוכנות גוגל על מנת להשתמש באופציה זו. הניהול והמעקב לא מתרחשים בחשבון ה adwords הרגיל שלכם, אלא באמצעות סוכנות.
מי שמעוניין לבדוק אפשרויות פרסום, נשמח לייעץ: 0524847818 או שתתקשרו ישירות ל google, הם עונים בעברית! בטלפון: 1-809-343-032
שימו לב!!
היעילות של הפרסום במדיה זו מזכירה את רשת התוכן, כלומר “הפרסום הפסיבי”… מחירי ליד קצת יותר יקרים, אבל מצד שני, הפוטצניאל לפרסם מול מתחרים, מפתה….
עכשיו תחשבו
מתחרה שלכם למשל שולח מייל לליד, ובמייל למעלה, הפרסומת והמודעה היא שלכם… מגניב.
רוצים לבדוק את עצמכם במילון המונחים שלנו הקליקו כאן
אולי יעניין אותך גם: