אז נכון, רשת האינטרנט תפסה את מקומה בחיינו באופן כמעט אבסולוטי. החל מאינפורמציה נגישה ועד לרכישות מוצרים קטנים וגדולים כאחד ללא חשש וללא צורך לבחון את המוצר באופן פיזי. יחד עם זאת תמיד יהיו תחומים שהאינטרנט לעולם לא יוכל להחליף, אחד מהם הוא פרסום ושיווק אוף ליין.
על מנת להבין כיצד פרסום הופך למשמעותי יותר, יש ללמוד מעסקים אחרים וסטטיסטיקות שמעידות על הצלחה באפיק זה או אחר. ישנן שיטות פרסום, שנכונות לעסק ספציפי אך אינן נכונות לעסק אחר ועל כן יש לבחון היטב כל שיטת פרסום ולבחור בנכונה ביותר עבורכם.
כך תבחרו את שיטת הפרסום שלכם
אין שיטת פרסום אחת שנכונה יותר מאחרת ולעיתים יש לשלב בין מספר אפיקי פרסום ורק כך תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר ותהפכו את העסק שלכם למשגשג יותר וכפועל יוצא רווחי יותר. כדי לאפשר לכם להבין את עולם הפרסום על קצה המזלג, נחלק אותו באופן גס לשני חלקים, האחד הוא פרסום אונליין (ברשת האינטרנטית ואילו השני הוא האופליין – מחוץ לרשת האינטרנטית. ברשת האונליין הפרסום כולל בין היתר: אתר אינטרנט שמאפיין את הפעילות העסקית, קידום אתרים SEO, דף נחיתה, קידום ממומן, פרסום ברשתות חברתיות, פרסום אאוטבריין, טאבולה וכיוצא בזאת. פרסום אופליין כולל בין היתר פלאיירים, פרסום בעיתונות, הדפסת מגנטים ועוד. לכל אחת משיטות הפרסום יש את היתרונות והחסרונות שלה ועל מנת לבצע פרסום יעיל ונכון בהתאם לתקציב, יש לבחור במספר אפיקים ולעיתים לשלב בין האונליין לאופליין. חשוב מאוד לקחת בחשבון במהלך בניית האסטרטגיה הן את התקציב המיועד לפרסום, הן את אופי העסק והשוק בו הוא מתמחה, את קהל היעד ואופיו ועוד. רק בהתאם לתוצאות הבדיקה, נכון לבחור את שיטות הפרסום וזאת כדי להבטיח שכל שקל שיוקצה לפרסום יהיה אפקטיבי ויצליח להחזיר את ההשקעה.
בין רשתות חברתיות להדבקת מגנטים על דלתות
לא כל בר דעת יודע כיצד לבצע שיווק ולעיתים נכון להסתייע בצוות מומחים מהתחום אשר שיווק זורם בדמם.
אך ישנן שיטות שיווק שהוכחו בעבר כמוצלחות למרבית העסקים ועל כן, נכון לכם לבחון אפיקי פרסום מוכחים ובין היתר פרסום ברשתות החברתיות, וביניהן פייסבוק, קידום במנועי החיפוש וכמובן הדפסת מגנטים שיחולקו באופן יזום בין הלקוחות. חשוב להבין כי יתרונות המגנט הם בעיקר השימוש הכפול שלו. שאנשים מדביקים אותו על המקרר או דלת הבית ויוצרים מעין קולאז’ של מגנטים.
לסיכום
כדי להפוך את העסק שלכם למצליח ולגייס לקוחות נוספים לשורותיכם, נכון להשקיע בפרסום ובשיווק – כל עסק כפי יכולתו הכלכלית. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לנתב את התקציב באופן נכון בהתאם לצרכים האישיים שלכם וצרכי העסק שלכם. היה ואין ביכולתכם לבחור באפיק הפרסום הנכון לכם, השקיעו מעט בייעוץ עם בתי דפוס, חברות שיווק דיגיטלי או משרדי פרסום.