Tag Media GroupTag Media Group
  • שיווק דיגיטלי
    • מהי אסטרטגיה שיווקית?
    • פרסום בגוגל
    • קידום אפליקציות ASO
    • פרסום בפייסבוק
    • פרסום ביוטיוב
    • שיווק דיגיטלי B2B
    • שיווק למוסדות לימוד
    • מונחים מקצועיים
  • SEO קידום אתרים
    • קידום אורגני לאתרי וורדפרס
    • דוחות גוגל אנליטיקס
    • פירמידת קידום אתרים
    • אנליטיקס
    • דגשים מכנס האנליטיקס All Thing Data
    • מטא תיאור
  • בניית אתרים
  • לקוחות
  • אודותינו
    • מי אנחנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • 052-4847818
  • עברית
    • עברית

בלוג

מרץ 13,2017

פרסום בוידאו – זה המלך החדש

פרסום בוידאו - תג מדיה גרופ

שנת 2016 הייתה שנת מהפכת הוידאו עבור מנהלי שיווק דיגיטלי בארץ ובעולם. לפי הסטטיסטיקה האחרונה כ-60% מהעסקים משלבים וידאו ככלי שיווקי, מתוכם שני שליש לא השתמשו בוידאו בשנה שלפני כן. מגמה זו תופסת תאוצה גדולה מזה בשנת 2017, אז למה זה קורה? אין ספק, שיווק עם וידאו הוא אחד התוספות החדשות בארגז הכלים לקידום העסקקרא עוד

Around 5 seconds to read


ינו 19,2017

פורמט מודעות הטקסט הממומנות של גוגל משתנה עוד כמה ימים! הנה הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת

מודעות הטקסט המורחבות של גוגל נכנסות לתוקף ב-31 לינואר! מתרגשים? אבל חשוב מזה, האם אתם מוכנים? שינוי מבנה מודעות הטקסט של הממומנות של גוגל (Adwords) הוא אחד השינויים הגדולים של גוגל בשנים האחרונות, אם לא הגדול מכולם. ממש עוד מעט, כמות הטקסט במודעות תוכפל פי שתיים! אז מה בעצם משתנה פה? הנה 10 דברים שמנהליקרא עוד

Around 3 seconds to read


דצמ 11,2016

9 צעדים לבחור משרד דיגיטל שמתאים לכם

כיצד לבחור סוכנות דיגיטל ?   האם מצאתם את עצמכם חושבים על סוכנות דיגיטל ובראשכם עולה השאלה – “אנחנו משלמים 30 אלף שקל בחודש למשרד הדיגיטל שלנו, ולא מקבלים כלום!”; “למה אנחנו לא מקבלים יותר לידים מהקמפיין בפייסבוק?”; “איך זה שאנחנו לא ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל אחרי כל כך הרבה השקעה של זמן וכסף?”. מנהלים? מכירים אתקרא עוד

Around 9 seconds to read


דצמ 11,2016

7 דרכים להשיג יותר לידים מאתר האינטרנט של העסק

האתגר של מנהלי שיווק בחברות בארץ ובעולם הולך ונהיה מורכב. הם עומדים מול עשרות ערוצי שיווק, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות, וצריכים להוביל את האסטרטגיה השיווקית של הארגון. עליהם למצוא את התמהיל בין כל ערוצי השיווק-  בין האורגני, לממומן, לרשתות החברתיות, לתוכן, למבצעים… אבל בסוף-בסוף כולם רוצים לידים רלוונטיים. לעתים, מרוב ערוצים ומרוב פלטפורמות, עסקים שוכחים את המטרה שלקרא עוד

Around 3 seconds to read


דצמ 11,2016

10 הדרכים הזולות לשווק את העסק שלך בשנת 2017

בין אם אתם בעלי עסק חדש, או חברה שקיימת כבר שנים רבות, העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים להכיר ולהתנסות בערוצי שיווק ופרסום דיגיטליים, עם השקעה מינימלית ולעיתים ממש בחינם. “כשאנו נמצאים בשלב של בניית אסטרטגיה לעסק חדש או לעסק קיים המעוניין באסטרטגיה דיגיטלית חדשה, יש רשימה ארוכה של אפשרויות פרסום דיגיטליות שהן כמעט חינמיות. הן מאפשרותקרא עוד

Around 3 seconds to read


דצמ 11,2016

5 הטרנדים לשיווק B2B שיובילו את הארגון שלך בשנת 2017

עסקים המוכרים לעסקים מתמודדים ללא הרף עם הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם למציאות דיגיטלית וטכנולוגית משתנה תדיר ■ כיצד ניתן לעשות זאת? שנת 2016 מגיעה לסיומה. זו היתה שנה משמעותית מאד בכל הקשור לשיווק B2B  – כלומר לעסקים שמוכרים לעסקים. לקראת 2017 חברות B2B ימשיכו לבנות אסטרטגיית שיווק, המשלבת את המגמות החדשות בעולם השיווקקרא עוד

Around 21 seconds to read


נוב 27,2016

גוגל אנליטיקס

7 דוחות חיוניים ב Google Analytics שכל משווק חייב להכיר ישנם כמה מיומניות חשובות שייתנו לכם הבנה עמוקה בגוגל אנליטיקס ויכולות המדידה שלו. איך לממש את כל הפוטנציאל של דוחות באנליטיקס. מאמר חובה לכל משווק. 7 דוחות מפתח. להיות מאסטר בגוגל אנליטיקס יכול להיות אתגר לא קטן גם לבעלי הניסיון בתחום. יש המון נתונים שמופקיםקרא עוד

Around 22 seconds to read


נוב 27,2016

נגישות אתרים

מקור – https://193.238.209.216/Pages/Show/76 חוק הנגישות נכנס לתוקפו מהו חוק הנגישות באתרי האינטרנט? במסגרת החוק לשיוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבליות נכנס חוק הנגישות של שירותי האינטרנט. אתר נגיש הוא אתר שפונה לקהל רחב של כ 20% מהאוכלוסיה (משתמשים בעלי מוגבליות שונות לדוגמא חרשים, עיוורים ועוד). מהו אתר אינטרנט נגיש על פי החוק? אתר נגיש הוא אתר שמאפשרקרא עוד

Around 3 seconds to read


נוב 27,2016

המדריך ל-HTTP STATUS CODES

  המדריך המקוצר לבדיקת קודים באתר בתהליך SEO  מדרך שינחה אתכם לטעויות האפשריות שיכולות להיות בעלות השפעה בהיבט ה SEO על האתר שלכם. אלו הקודים שהרובוטים של GOOGLE סורקים והאינפוגרפיק המצויין הזה כאן בשביל לתאר לכם בפשטות מהם הקודים הללו ומה המשמעות שלהם בהיבט קידום האתר בצורה אורגנית. 

Around 1 second to read


נוב 27,2016

מיקסום התוצאות בעמוד הנחיתה

  10 טיפים למקסום תוצאות בקמפיין ה PPC שיצרתם 1.      הפכו להיות ממוקדי מטרה– קודם חשבו מהם המטרות של עמוד הנחיתה שאתם רוצים ליצור. מה בדיוק אתם שואפים להשיג דרך דף הנחיתה. האם אתם רוצים להגדיל הרשמה לניוזלטר, דפי הרשמה שונים או להגדיל מכירות? לאחר שאתם יודעים מה אתם רוצים, מקדו את החשיבה לדרך שבהקרא עוד

Around 11 seconds to read


1 2 3 4 … 6

חיפוש

פייסבוק

‎שיווק דיגיטלי ופיתוח טכנולוגיות - tag - Media Group‎

קטגוריות

  • Amazon
  • ללא קטגוריה
  • פוסטים







    נשמח לראותכם!

    רח’ השפלה 3 תל אביב
    טלפון: 052-4847818
    shay@tmgroup.co.il

     

     

    צור קשר

    052-4847818

    עמודים

    על החברה

    לקוחות
    הרשמה לניוזלטר

    מומחיות

    טכנולוגיה ופיתוח
    שיווק באינטרנט
    הקמה וניהול פורטל ארגוני

    logo-white

    כל הזכויות שמורות לתג מדיה גרופ 2012 ©

    share on

    ×