כלי הפרסום ב YouTube
כלי הפרסום ב youtube (יו טיוב) ואפשרויות הפרסום הן מגוונות. כמנוע החיפוש השני בחשיבותו, אנו ממליצים ללקוחותינו לבצע תהליכי אופטימיזציה ו SEO גם בערוץ זה. ביחד עם הקידום האורגני, ליוטיוב אפשרויוות פרסום רבות ממומנות במודל PPV – Pay Per View.
להלן רשימה של כלי פרסום העומדים לרשות מנהל השיווק בערוץ זה.
אפשרויות הפרסום ב-YouTube
כלי הפרסום |
אפשרויות ושימוש בכלי |
Masthead
|
השתלטות על עמוד הבית של YouTube. חשיפה רחבת היקף עם מעל 1.5 מיליון חשיפות ביום.
למה זה מתאים?
כמוצר משלים לטלוויזיה ו/או קמפיין חוצות.
עלויות
בממוצע 35,000 ש”ח לפעילות, ההמתמשכת כ-24 שעות.
|
First Watch
|
השתלטות על עמוד הבית של YouTube. חשיפה רחבת היקף עם מעל 1.5 מיליון חשיפות ביום. כל מי שנכנס בפעם הראשונה לערוץ, יחשף לפרסומת ב PUSH. למה זה מתאים?
כמוצר משלים לטלוויזיה ו/או קמפיין חוצות. למיתוג או קמפיין חדירה.
למה זה מתאים?
כמוצר משלים לטלוויזיה ו/או קמפיין חוצות. למיתוג או קמפיין חדירה.
עלויות
בממוצע 35,000 ש”ח לפעילות, התלויה גם בצפיות, משך קמפיין יעיל גם עד שבוע.
|
PreRoll
|
הצגה של סרטון באורך עד 30 שניות (אפשר גם יותר) המופיע לפני הסרטון המבוקש. במידה והמשתמש לחץ על SKIP, לא מבוצע תשלום, התשלום הוא במודל PPV, כלומר, תשלום לפי כמות צפיות.
למה זה מתאים?
כמוצר משלים לטלוויזיה ו/או קמפיין חוצות. קמפיין רשת ביחד עם באנרים ב GDN ורשת החיפוש.
עלויות
קמפיינים מנוהלים בצורה טובה בין 7 אג’ לצפיה ועד 9 אג’ לצפיה. הממוצע הוא 12 אג’ לצפיה.
|
באנרים
|
הבאנרים יכולים להופיע כחלק מהסרטון ובמהלכו. עלויות הבאנרים בהתאם לPPV או לקמפיין בGDN.
|
המקור של כל התמונות בעמוד זה הוא: google.
יש לכם שאלות או הערות למומחים שלנו? מעוניינים לשמוע יותר? מוזמנים לשלוח שאלות ובקשות למייל info@tmgroup.co.il ואנחנו נפרסם אותם בגיליון הבא שלנו
למילון המונחים השלם לשיווק דיגיטלי הקליקו כאן
אולי יעניין אותך גם: