מודעות הטקסט המורחבות של גוגל נכנסות לתוקף ב-31 לינואר! מתרגשים? אבל חשוב מזה, האם אתם מוכנים?
שינוי מבנה מודעות הטקסט של הממומנות של גוגל (Adwords) הוא אחד השינויים הגדולים של גוגל בשנים האחרונות, אם לא הגדול מכולם. ממש עוד מעט, כמות הטקסט במודעות תוכפל פי שתיים!
אז מה בעצם משתנה פה? הנה 10 דברים שמנהלי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים צריכים לדעת לקראת השינוי.
מה הם המודעות המורחבות (Expanded Text Ads)
המודעות המורחבות הן כפולות מהמודעות הקיימות, והן מעוצבות על מנת למקסם את הנוכחות שלכם בחיפוש במובייל על ידי כותרות גדולות יותר ותיאור רחב בהרבה. חשוב לציין שהמודעות המורחבות יופיעו בכל המכשירים – מובייל ודסקטופ, ויותאמו באופן אוטומטי בהתאם לגודל המסך של המכשיר.
מתי השינוי נכנס לתוקף?
ב-31 לינואר (ממש עוד כמה ימים) השינוי נכנס לתוקף, כל המודעות בפורמט הישן נשארות באוויר אך לא ניתנות יותר לשינוי, כלומר – ברגע שתרצו לשנות את המודעות גוגל יאלץ אתכם להתאים את המודעה לפורמט החדש.
כמו-כן מודעות בפורמט החדש יקבלו דירוג גבוה יותר בגוגל.
מדוע גוגל מבצעת את השינוי הזה?
גוגל מתארת את השינוי הזה כמהלך המשמעותי ביותר במודעות הממומנות שלהם מאז שהם השיקו את הפלטפורמה לפני 15 שנה.
בראש ובראשונה גוגל מתאימה את הפלטפורמה לשימוש בטלפונים ניידים – עם מאות מיליונים שגולשים דרך מובייל, אין סיבה שהמגמה הזו לא תמשיך לצמוח.
גוגל כבר הסירו את המודעות הצדדיות על גבי הדסקטופים לפני מספר חודשים ולכן זה צפוי שהם ימשיכו להתאים את חווית המשתמש להתנהגות המשתמשים.
כמה גדולות המודעות החדשות?
המודעות החדשות גדולות ב-47% בתווי טקסט מאשר המודעות הקיימות, בקיצור – פי שתיים. הנה השוואה בין הפורמט הישן לפורמט החדש:
איך נראות המודעות החדשות?
הנה לפני ואחרי של תצוגת המודעות החדשות של גוגל, שימו לב להכפלת הכותרות, הזדמנות מדהימה להעביר מסרים שיווקיים בצורה רחבה וטובה.
כיצד להיערך לשינוי הזה?
מפרסמים שלא עשו התאמה לכל המודעות שלהם צריכים לעשות אותם כבר אתמול, ולמנף את היריעה הרחבה שגוגל מאפשרת במודעות החדשות.
- חשיבה אסטרטגית לגבי המסרים השיווקיים החשובים
- התאמה וניצול מקסימאלי לכמות התווים החדשה
- ייצוא של כל המודעות החדשות לאקסל
- עבודת קופירייטינג איכותית ושינוי מיידי של כל המודעות
צריכים עזרה? שלחו לנו מייל ל- oren@tmgroup.co.il ונשמח לסייע.