הניוזלטר שלנו
DigiTag – עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
DigiTag – גיליון מס’ 1 – מרץ 2015 – עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
DigiTag – גיליון מס’ 2 – אפריל 2015 – עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
DigiTag – גיליון מס’ 3 – מאי 2015 – עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
DigiTag מס’ 4 – יוני 2015- עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
DigiTag מס’ 5 – יולי 2015- עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
במהדורה זו: אסטרגיות שיווק דיגיטליות לקהל ילדים ונוער, איך לשדרג את פרופיל הלינקדאין שלכם, דגשים מועידת MQAD של גלובס והזמנה לסדנה חינם למנהלי שיווק ומרקום.תהנו.
DigiTag מס’ 6 – מהדורה מיוחדת לראש השנה – עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
במהדורה חגיגית זו: ממשיכים עם סודות ה SEO – פירמידת הכותרת – הנוסחא המנצחת! מפת אסטרטגיית ניהול נכונה של תפקיד ניהול המדיה הדיגיטלית בקרב מנהלי השיווק, מומלץ לגזור ולשמור ואם קהל היעד של המוצר שלכם הוא אימהות, כוח חזק מאוד בשוק, אז המאמר הבא הוא בשבילכם. כל הטיפים והאסטרטגיות על שיווק דיגיטלי נכון לאימהות ובמקום אחד. הכל הכל כאן בלינק המצורף.
DigiTag מס’ 7 – גיליון ספטמבר 2015- עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
בניית אתר וורדפרס היא בחירה מצויינת שכן וורדפרס מאפשרת כלים שהם נוחים ויחסית פשוטים לקידום אתרים. בניתם אתר בוורדפרס? יש לכם אתר שאתם מעוניינים לקדם ? כל התשובות בניוזלטר שלנו כיצד עושים קידום אתרים אורגני עם כל הכלים שוורדפרס מאפשרת. עוד בגיליון זה אפשרויות השיווק הדיגיטלי לגיל השלישי, מתנה מאיתנו! והרשמה לסדנה ח י נ מ י ת למנהלי שיוון וסמנכ”לים. כל הפרטים והחדשות החמות בלינק המצורף.
DigiTag מס’ 8 – גיליון אוקטובר 2015- עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
איך עושים שיווק דיגיטלי באמצעות WAZE – כמה זה עולה ואיך נכנסים להז? כל הפרטים על השיווק הדיגיטלי עם הכי הרבה חשיפה שאתם חייבים לבדוק! מאמר מעולה של דפנה בוסיק על החשיבות של הפורום באתר שלכם ואיך לעשות אותו נכון והסבר מפורט על קישורים נכוים וקישורים לא נכונים.
כל הפרטים בניוזלטר של אוקטובר!
DigiTag מס’ 9 – גיליון נובמבר 2015- עדכונים וחדשות דיגיטל למנהלי השיווק
מנהלי שיווק?? הכלי הזה הוא חובה בשבילכם! google alerts הוא כלי מעולה למנהלי שיווק לעקוב בשידור חי אחר הנעשה בפרוייקטים שלהם באתרי החדשות. תקראו בניוזלטר הזה גם על פילוח קהלים בפייסבוק – מתי נשים נכנסות באיזה תקופות ובאיזה שעות ומתי למשווק הכי כדאי לפנות אליהן. ומאמר על התנועה באתר שלכם- האם היא תואמת את המכירות שלכם? אם לא כדאיש תקראו ותעקבו אחר הפעולות שאתם צריכים לבצע. אנחנו חוזרים עם המבצע שלנו של סקירת אתר לחברי הניוזלטר- מוזמנים לפנות אלינו בלינק המצורף.